Nuotraukoje: Jekaterina Gedgaudienė yra „Armi Auto“ direktorė
Klaipėdos „Armi Auto“ – tai daugiau nei automobilių salonas. Čia jau beveik 30 metų ne tik parduodami automobiliai, bet ir kuriami ryšiai, grįsti pasitikėjimu, profesionalumu ir… dviem sfinksais, Armiu ir Adamu. Penki garsūs automobilių ženklai – „Peugeot“, „Opel“, „Citroën“, „Jeep“ ir „Fiat“ – čia puikiai „sugyvena“ po vienu stogu, šilta atmosfera ir katiniškas žavesys – toks yra šio salono kasdienis ritmas.
„Mums svarbu ne tik didelis automobilių pasirinkimas, kurį siūlome savo klientams, bet ir ilgametė patirtis, profesionalus servisas bei šilta atmosfera. Pas mus klientai randa ne tik automobilį, bet ir patikimą ryšį, kuris tęsiasi ilgiau nei pirmasis apsilankymas. Dažnai jie sugrįžta rinktis kito automobilio – ir tai mums svarbiausias įvertinimas“, – Jekaterina Gedgaudienė, „Armi Auto“ direktorė, sakė žurnalui „Lietuvos pajūris“.
Neabejotinai, šis salonas yra unikalus – gal ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje – bent vienu dalyku: jame jus pasitiks du katinai sfinksai, Armis ir Adamas.
„Armis ir Adamas – mūsų salono gyvosios sielos simbolis. Jie pasirodė prieš kelerius metus ir tapo neatsiejama „Armi Auto“ dalimi – tarsi priminimu, jog darbe turi būti šilta kaip namie. Kai sulaukiame atsiliepimų, kad pas mus jauku – tai geriausias komplimentas“, – šypsosi Jekaterina.
Grįžtant prie automobilių temos, pastaraisiais metais sparčiausiai augo „Peugeot“ – ypač SUV modeliai. „Citroën“ taip pat stabiliai traukia jaunų šeimų ir verslo klientų dėmesį.
„O „Opel“ – tai prekės ženklas, nuo kurio pradėjome savo veiklą, ir iki šios dienos tikime sėkminga šio ženklo ateitimi, – sako direktorė. – Mūsų kiekvienas klientas turi savo istoriją. „Fiat“ renkasi praktiški miesto gyventojai, „Jeep“ – laisvės siekiantys nuotykių mėgėjai. „Citroën“ traukia kūrybingus žmones, „Opel“ – šiuolaikiškus, „Peugeot“ – dizaino vertintojus. Mums malonu padėti kiekvienam atrasti tai, kas jam tinkamiausia.“
Pati direktorė J. Gedgaudienė vairuoja „Peugeot e‑3008“. Anot jos, tai modelis, kuris sujungia dizainą, komfortą, dinamiškumą ir ekologišką požiūrį. „Pasirinkimas, kuriuo mėgaujuosi kiekvieną dieną“, – užtikrintai sako vadovė.
Kokias tendencijos stebimos automobilių rinkoje?
„Pastebime perėjimą prie alternatyvių variklių – hibridinių, visiškai elektrinių. Šiuolaikiniai vairuotojai nori ne tik funkcionalumo, bet ir emocijos. Klaipėdoje reikšmingai auga verslo klientų dalis – džiugu, jog tampame didžiausiu komercinio transporto atstovu regione“, – sakė J. Gedgaudienė.
Šiuo metu apie 25-30 procentų „Armi Auto“ pardavimų sudaro hibridiniai arba visiškai elektriniai automobiliai. Šis skaičius kasmet auga, o salonas džiaugiasi galėdamas pasiūlyti klientams galimybę rinktis – kiekvienas modelis prieinamas tiek hibridinės, tiek elektrinės versijos.
Anot Jekaterinos, „Armi Auto“ stiprybė – jos komanda. Du darbuotojai dirba nuo įmonės įkūrimo pradžios, o daugiau nei pusė kolegų įmonėje dirba daugiau nei 10 metų.
„Aš pati šiemet miniu savo dvidešimtmetį „Armi Auto“. Per tą laiką išbandžiau visus darbo vaidmenis – nuo vadybininko iki įmonės vadovo, pažindama verslą iš vidaus. Dėl to vertinu kiekvieną kolegą ir suprantu: pasitikėjimas ir nuoširdus bendradarbiavimas – mūsų kertinės vertybės“, – sakė Jekaterina.
Įmonėje automobiliai aptarnaujami tiek garantiniu, tiek pogarantiniu laikotarpiu, atliekamas automobilių kėbulų remontas. Dirbama su modernia, gamintojo standartus atitinkančia įranga, nuolat investuojama į inovacijas ir ekologiją.
Ar vasara tinkamas metas įsigyti automobilį? Jekaterina neabejoja nė akimirką: tikrai taip!
„Vasarą dažnai turime daugiau automobilių sandėlyje ir greičiau galime juos pristatyti. Be to, smagu iškart vykti nauju automobiliu vasaros atostogų!“ – šypsosi viena labiausiai patyrusių uostamiesčio automobilių pardavėjų.
Rudenį „Armi Auto“ planuoja išskirtinius pasiūlymus verslo klientams ir papildomas dovanas, įsigijus hibridą ar elektromobilį.
„Kiekvienas parduotas automobilis mums nėra tiesiog prekė – tai nauja istorija, kurią žmogus pradeda kurti pas mus. O mes džiaugiamės būdami jos pradžia ir lydime savo klientus kelyje, ir be galo vertiname, kai jis vis grįžta kito savo automobilio pas mus!“ – sakė direktorė.
O kiekvienas naujas pirkėjas saloną palieka su dviguba laimės hormono – dopamino – doze, ne tik su naujo automobilio raktais, bet ir paglostęs abu sfinksus.
„Tai mūsų salono tradicija, kuri neša sėkmę ir saugumą kelyje. Tik šito ir linkime savo klientams – visais kitais klausimais pasirūpinsime mes“, – sakė „Lietuvos pajūrį“ išlydėdama J. Gedgaudienė.